.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی در ساري : توسعه پایدار منوط به تشکیل مجلسی شجاع و توانمنداست
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ...
لاریجانی در ساري : توسعه پایدار منوط به تشکیل مجلسی شجاع و توانمنداست

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی مجلس را یکی از عوامل مهم در توسعه کشور توصیف کرد و گفت: یک مجلس قوی، خردمند، شجاع، توانمند و متخصص می تواند به دولت و مجموعه نظام برای توسعه پایدار در جامعه یاری رساند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی اظهار داشت: منافع ایرانیان در داخل و خارج از کشور به انتخابات آینده بستگی دارد.

***انتخابات مجلس هشتم با حضور همه جریانات سیاسی
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور همه جریانات سیاسی که از توان فکری بالایی برای توسعه کشور گام بردارند ، بسیار حائز اهمیت است، چون آینده ملت ایران به مجلس بستگی دارد.
وی در ادامه حضور رهبر معظم انقلاب در هدایت گروههای سیاسی برای حفظ موجودیت نظام و تقویت اتحاد ملی را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت: مسائل استراتژیک و هسته ای کشور با هدایت و درایت رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد.
لاریجانی تاکید کرد: یکی از عوامل کاهش اختلافات گروههای سیاسی در انتخابات، وحدت جامعه است.
عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: سابقه تمدنی ملت ایران یک ساختار ذهنی و فکری برای جامعه ایجاد کرده تا ملت ایران نسبت به این تمدن علاقه مند شوند.

***نسبتی با حزب توسعه و عدالت ندارم
وی در پاسخ به سئوالی درباره حضور وی در همایش حزب تازه تاسیس توسعه و عدالت، گفت: مبتکر تشکیل حزب توسعه و عدالت آقای محسن رضایی بوده اند و بنده تنها به عنوان سخنران به جلسه آنان دعوت شدم و هیچ نستبی با حزب توسعه وعدالت ندارم.

***اختلاف در 1+ 5 بر سر ایران
لاریجانی در پاسخ به سئوالی مبنی درباره اختلافات اخیر در 1+ 5 بر سر ایران، اظهار داشت: برخی کشورها از جمله آمریکا از اتحاد کشورهای دیگرکه برسر حقانیت انرژی هسته ای ایران صحه گذاشتند، دچارتردید و هراس شده است زیرا اکنون به صراحت اعلام شده که ایران سلاح هسته ای ندارد و این موقعیت می تواند موفقیت خوبی برای ملت ایران جهت حل مسئله و پیشرفت در مسائل هسته ای ایران شود.

***سفر رئیس جمهور به اجلاس شورای همکاری خلیج فارس
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی درپاسخ به سئوالی درباره سفر رئیس جمهور کشورمان به اجلاس شورای همکاری خلیج فارس گفت: رئیس جمهور پیشنهادات خوبی دراین اجلاس مطرح کرد که ظرفیت پیگیری دارد و شورای همکاری خلیج فارس هم می تواند با جدیت منافع ایران را مطرح و بررسی کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 29 آذر 1386
با سلام لطفا به جایگاه کاندیداهای مستقل با توجه به سوابق علمی و تخصصی و خدمتگزاری به جامعه عنایت فرمایید . الزاما عضویت در گروههای سیاسی برآیند همه سلیقه ها برای انتخاب نمایندگان توسط مردم نیست بلکه در بسیاری موارد کاندیداهای مستقل نیز مورد توجه مردم قرار دارند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.664 seconds.